Vinnare och förlorare på börsen i december
Här är bolagen som presterade bäst – och sämst – på börsen förra månaden.
Här är bolagen som presterade bäst – och sämst – på börsen förra månaden.
Stormande bolag, profiler som återvänder respektive tar steg tillbaka, norskcypriotiska redarmilja...
Vd Sverker Källgården: ”Vill köpa för minst samma summa nästa år.”
Niklas Zuckerman, vd på Logistea: ”Hela Norden är vår hemmamarknad.”
Beslut väntas från Stadsbyggnadsnämnden om 30 bostäder.
Norska Kinlands framtidsplaner för den svenska marknaden.
Nya teamet på Foyen en del av satsning inom fastigheter och infrastruktur.
Anna Mellström sluter sitt första kalenderår som vd för Botkyrkabyggen.
Nye vd:n Bent Oustad om planerna för Fabege framöver.
Ska bygga åtta våningar högt i Hyllie.
Erik Hävermark berättar om affären det starka 2025 och målsättningen för 2026.
Stärker närvaron i Öresundsregionen samt Östersund och lämnar sex orter helt.
Stena Fastigheter och Ikano Bostad får vänta på blandstad i Högsbo.