– Jollyroom som grundidé bygger mycket på att komma i kontakt med familjen redan i gravidfasen, och sedan följa med dem hela vägen upp till att barnet är runt 12 år genom att erbjuda det barnfamiljen behöver i alla faser, säger Frida Ekholm, marknadschef på Jollyroom och fortsätter:
– Vi vet också att man som gravid eller nybliven förälder har ett större behov av att få personlig hjälp och guidning av vilka produkter som passar just deras behov. Så den kunden kommer vi att ha fokus på i vår första fysiska butik.
Sverige Max Barclay, med titlarna vice vd, Nordenchef och chef för Newsecs nordiska rådgivningsverksamhet, sätter fingret i luften och spanar om hur 2024 utvecklar sig, vilket segment som är hetast just nu och hur de som rådgivare kan dra fördel av utvecklingen av artificiell intelligens, AI.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.