Ger kontorshotellen eget varumärke

Klövern avser att konceptualisera sin verksamhet inom kontorshotell under ett eget varumärke: First Office.

– Som ett led i ambitionen att lyfta våra omtyckta kontorshotell ytterligare en nivå avser vi att konceptualisera den verksamheten under ett eget varumärke: First Office. Genom att samtidigt tydliggöra den breda geografiska närvaron – vi har 50 kontorshotell i 17 städer – och addera nya tjänster räknar vi med att i ännu högre grad kunna attrahera hyresgäster, skriver Rutger Arnhult i Q3-rapportens vd-ord.

Läs också

Kommande seminarier

Lokalmarknads­dagen

Ett klassiskt heldagsseminarium med fokus på fastighetsmarknaden, nuläge, framtida affärsmöjligheter och näringslivsutveckling i Göteborgsregionen. En viktig mötesplats, kanske årets självklaraste, för Göteborgs fastighetsbransch. Här blir man uppdaterad på fastighetsmarknadens centrala trender samtidigt som man knyter nya affärskontakter.

Läs mer

Fastighets­marknads­dagen Uppsala

Ett heldagsseminarium om fastighetsmarknaden, näringslivsutveckling och framtidens Uppsala. Under seminariet avhandlas ett stort antal aktuella ämnen om den kommersiella fastighetsmarknaden i Uppsala som hjälper dig att ta rätt beslut i framtiden.

Läs mer

Fastighetskvinnan

Ett unikt inspirations- och affärsseminarium där framgångsrika förebilder lyfts fram i rätt sammanhang, vilket i förlängningen leder till en mer jämställd fastighetsbransch. Du får en matnyttig uppdatering av marknadsläget på ett affärsseminarium som gör skillnad!

Läs mer

Stora Logistikdagen

Logistikfastigheter är ett av de segment på marknaden som har utvecklats bäst de senaste åren. Stora Logistikdagen är den självklara mötesplatsen för dig i samhällsbyggnadssektorn som är intresserad av lager- och logistikfastigheter. Här blir du uppdaterad på de allra senaste trenderna och affärsmöjligheterna samtidigt som du knyter nya värdefulla kontakter.

Läs mer