Nya aktörer är gymkedjan Elixia, Espresso House, Skandinaviens största frisörkedja Nikita Hair samt Synoptik.
- Genom Elixia, Espresso House, Synoptik och Nikita Hair får vi en ännu bättre mix i utbudet och service till våra besökare. Det blir enkelt att kombinera träning med ärenden, shopping och en fika. Vi är övertygade om att det kommer att attrahera och intressera såväl befintliga som nya besökare och göra oss än mer konkurrenskraftiga, säger Lars Rehn, leasing manager på Steen & Ström.
30-40 nya aktörer ska in i nya Allum, som växer med 14 500 kvadratmeter.
I dag omfattar anläggningen cirka 33 390 kvadratmeter.
Sverige Max Barclay, med titlarna vice vd, Nordenchef och chef för Newsecs nordiska rådgivningsverksamhet, sätter fingret i luften och spanar om hur 2024 utvecklar sig, vilket segment som är hetast just nu och hur de som rådgivare kan dra fördel av utvecklingen av artificiell intelligens, AI.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.