– Fridas erfarenheter från förlagsbranschen, som arkitekturskribent och som curator ger oss nya möjligheter att förpacka och förmedla våra kärnvärden, projekt och erbjudande på ett spännande sätt. Nu stärker vi ytterligare det viktiga arbetet med att ta plats i debatten och driva arkitektur- och samhällsdialogen, säger Emelie Mannheimer, marknads- och kommunikationschef på Tengbom.
Frida kommer in med en gedigen ämneskompetens och djupgående förståelse av branschen, såväl som ett brett kontaktnät inom arkitektur, design och inredning. Hennes vana att driva debatt- och branschfrågor i olika format och medium vägde tungt i rekryteringen.
– Att Tengbom annonserade ut denna typ av tjänst var väldigt lockande för mig, det visar att de verkligen placerar sig i fronten bland Skandinaviens arkitektkontor och inser värdet i sina medarbetares kunskap, kompetens och resultat. Det finns en enorm mängd kunskap och information som förtjänar att se dagens ljus och som jag ser fram emot att förmedla, säger Frida Jeppsson Prime.
Frida tillträder som pressansvarig marknadskommunikatör i mitten på januari 2016.
Bolag Amerikanska Hines har tagit ett första kliv in på den svenska bostadsmarkanden. Efter affären med Magnolia berättar Hines Nordenchef, Staffan Unge, för Fastighetssverige om tankarna kring ytterligare tillväxt inom segmentet, var man tittar efter nya investeringsmöjligheter och hur man ser bostadsmarknaden i Sverige utvecklas framöver.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.