– Slash.ten blir ett perfekt tillskott bland vårt utbud av retailaktörer. Mood samlar redan i dag många omtyckta koncept inom både restaurang och handel, vilket skapar en levande plats i centrala Stockholm. Vi är säkra på att Slash.tens enorma kunskap om retail kommer bli ett uppskattat inslag hos våra besökare, säger Jenny Sivervik, marknadsområdeschef på AMF Fastigheter.
Slash.tens första satsning i lokalerna där Ikea tidigare huserat, är träningsvarumärket Stronger. Mellan i början av oktober flyttar de in och öppnar en tillfällig utförsäljning. Därefter kommer även skovarumärket Myrqvist att synas i lokalen och fler spännande varumärken är på ingång.
– Med en unik blandning av människor, butiker och restauranger är Moodkvarteret ett perfekt läge för oss att etablera oss i. Vi ser fram emot att lyfta en rad kända och omtyckta varumärken och låta Moods besökare få en ännu bättre upplevelse, säger Niklas Wahlström, Sales Manager på Slash.ten.
Ansvarig uthyrare från AMF Fastigheter och Mood är Markus Tungården och Sara Wernersson.
Bolag Amerikanska Hines har tagit ett första kliv in på den svenska bostadsmarkanden. Efter affären med Magnolia berättar Hines Nordenchef, Staffan Unge, för Fastighetssverige om tankarna kring ytterligare tillväxt inom segmentet, var man tittar efter nya investeringsmöjligheter och hur man ser bostadsmarknaden i Sverige utvecklas framöver.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.