Den viktigaste frågan för dagen är självklart corona-pandemin; hur kommer den att ha påverkat politik, näringsliv och samhällsbyggnadssektorn i Jönköpingsregionen när dammet har lagt sig? Hur ser de ledande politikerna på denna gigantiska utmaning – och hur kan politik och näringsliv/fastighetsbransch samarbeta för att mildra skadorna? Om detta och en hel del annat kommer Jönköpingspanelen att diskutera.
Panelen består av:
* Thorbjörn Hammerth, vd på Vätterhem
* Ilan De Basso (S), kommunalråd
* David Gerson, ordförande, Junehem AB
* Helena Jonsson, landshövding, Jönköpings län
Missa inte Fastighetsmarknadsdagen Jönköping den 2 april – anmäl dig här! (Anmälan stänger nu på fredag!)
Läs här om vilka åtgärder vi vidtagit för att du ska kunna delta på seminariet utan att riskera din hälsa (till exempel kan man följa seminariet hemifrån via länk om man så önskar).
Läs mer om de medverkande talarna här.
Se programmet här.
Som vanligt bjuds det i övrigt på en fullspäckad dag med analyser, trendspaningar och intervjuer om fastighetsmarknaden och samhällsbyggnadssektorn med fokus på Jönköpingsregionen.
På arenan Fastighetsmarknadsdagen Jönköping får du alla förutsättningar att hänga med och ligga steget före samtidigt som du knyter nya värdefulla kontakter.
Fastighetssverige och Lokalnytt arrangerar heldagsseminariet på Elite Stora Hotellet tillsammans med Jönköpings kommun.
Dagen leds av Erik Blix, journalist, programledare och inte minst en av landets allra bästa moderatorer.
Partnerföretag är A&P Fastighetstransaktioner och Stenvalvet.
