Bland talarna på seminariet märks Anna Johansson (S), infrastrukturminister, stjärnarkitekten Gert Wingårdh, Hans Wallenstam, Ola Serneke, Serneke, P-G Persson, Platzer Fastigheter, Christel Armstrong Darvik, Stena Fastigheter, Björn Siesjö, stadsarkitekt, Åsa Henninge, NAI Svefa, Martin Wannholt, Johan Nyhus (S), Urban Hammarlund, Jernhusen, Christina Kämpe, NCC PD, Mariette Hilmersson, Framtiden, Agneta Kores, Stena Fastigheter, Lennart Hedström, Elof Hansson Fastigheter, Bo Jansson, Skandia Fastigheter, Ulrica Sjöswärd, Platzer, Magnus Meyer, WSP, Peter Strand, Victoria Park, Adam Cwejman, GP och många fler.
Du anmäler dig här.
Anmälan stänger i dag!
Ladda ner/läs hela programmet här.
Göteborgs nya framtidsseminarium – Göteborg 400+ – hålls på Clarion Hotel Post nu på tisdag den 31 maj. Det är då nästan exakt fem år kvar till staden firar 400 år – Göteborg fick sina permanenta stadsprivilegier den 4 juni 1621.
Seminariet Göteborg 400+ tar avstamp i jubileumsåret och handlar om visioner, utmaningar och möjligheter i Göteborg från 2021 och framåt.
Seminariet riktar sig till alla som är intresserade av att äga fastigheter i Göteborg från 2021 och framåt – och till alla som vill vara med och bygga, påverka och forma framtidens Göteborg. Det är ett event för långsiktiga samhällsbyggare.
Serneke är huvudsponsor till eventet. Business Region Göteborg, Elof Hansson Fastigheter, Jernhusen, Lindahl och Platzer Fastigheter har gått in som partners.
Fastighetssverige och systermagasinet Lokalnytt har på några år blivit en av landets ledande aktörer när det gäller seminarium med bäring på fastighetsmarknaden – i år genomför vi hela elva olika event.
