Se bilderna från Göteborg 400+

Lokalnytts och Fastighetssveriges Göteborg 400+, som arrangerades i går på Posthotellet, blev en succé med mycket folk och intressanta diskussioner. Se bilderna här.

Närmare 300 personer hade tagit sig till Posthotellet på tisdagen för att lyssna till paneldebatter och diskussioner om framtidens Göteborg. Eventet kommer att arrangeras varje år fram till 2021 när Göteborg firar 400 år.

Läs också