Infrastrukturministern klar för Göteborgs nya framtidsseminarium

Anna Johansson (S), infrastrukturminister, kommer till Göteborgs nya framtidsseminarium den 31 maj på Clarion Hotel Post.

Anna Johansson är infrastrukturminister och sedan 2007 distriktsordförande för Socialdemokraterna i Göteborg. Hon är också med i partistyrelsen. Anna Johansson har över 15 års erfarenhet av politiskt arbete i kommunfullmäktige och har bland annat varit ordförande för stadsdelsnämnden Bergsjön, biträdande kommunalråd i Göteborg och ombudsman för LO-Göteborg.

Den 31 maj talar hon om framtidens infrastruktur i Göteborg på seminariet Göteborg 400+.

Seminariet tar avstamp i jubileumsåret och handlar om visioner, utmaningar och möjligheter i Göteborg från 2021 och framåt.

Du anmäler dig här.

Här kan du följa seminariets framväxt och läsa mer om de olika talarna.

Serneke är huvudsponsor till eventet. Och Platzer Fastigheter har gått in som partner.

Fastighetssverige och systermagasinet Lokalnytt har på några år blivit en av landets ledande aktörer när det gäller seminarium med bäring på fastighetsmarknaden – i år genomför vi hela elva olika event.

Läs också