Den 9 november är det dags för årets upplaga av Stora Retaildagen på Helio GT30 i Stockholm. Under dagen får vi en stor dos av analyser och inspiration – till exempel ett initierat panelsamtal om hur man egentligen skapar en attraktiv handelsplats i det tugga klimat vi befinner oss i. Missa inte årets mötesplats för dig som jobbar med, eller är intresserad av, handelsfastigheter.
Handeln är satt under stark press. Vilka utmaningar följer nu för att skapa attraktiva handelsplatser, när folks köpkraft minskar alltmer och fler gör sina inköp på nätet? Hur ska framtidens butikslokaler och köpcentrum se ut? Svaren på dessa frågor ges av Jonas Ericsson, kundansvarig arkitekt, handel på Strategisk Arkitektur, Alessandro Cardinale, partner, arkitekt SAR/MSA på Studio Stockholm och Nadia Tolstoy, gestaltningsledare på Tengbom.
Missa inte detta och mycket mer på Stora Retaildagen den 9 november på Helio GT30 på Grev Turegatan 30 i Stockholm.
Anmäl dig här!
Grupprabatt: Du kan anmäla fyra personer från ditt företag och bara betala för tre! Ange då ”4 för 3” i rutan för Kampanjkod vid anmälan.
Du ser programmet här.
Stora Retaildagen är Årets mötesplats med 100 procent fokus på marknaden för retailfastigheter!
Dagen leds av den rutinerade och omtyckta moderatorn Anna Bellman och hon har expertkommentator/sidekick Fredrik Kolterjahn vid sin sida under dagen.
Du kan läsa mer om de medverkande talarna här.
Handelssektorn är mitt i en stor transformation – hur ser trenderna ut och hur kommer morgondagens retaillandskap att utvecklas? Vilka är vinnarna och förlorarna och hur bör fastighetsaktörerna agera?
Stora Retaildagen är årets mötesplats för dig som jobbar med, eller är intresserad av, retailfastigheter.
Dagens partners är: RED (Rico Estate Development), Rstudio for architecture och Strategisk Arkitektur. Läs mer om dem här.