Den 14 oktober är det dags för Stora Retaildagen – mötesplatsen för dig som jobbar med retailfastigheter. I en av punkterna möter du Rikard Lyko, vd på det börsnoterade hårvårds- och skönhetsbolaget Lyko.
Det börsnoterade familjeföretaget Lyko är ett av Sveriges bästa exempel på en lyckad omnisatsning; hårvårds- och skönhetsbolaget kombinerar en framgångsrik e-handel med fysiska butiker. Hur tänker Rickard Lyko kring balansgången mellan fysisk och digital handel – ska fysiska butiker tillåtas blöda för att stödja den digitala handeln? Hur måste fastighetsägarna anpassa sig till en verklighet av digital konkurrens i en postpandemisk värld?
Om detta och mycket mer hör du på Stora Retaildagen den 14 oktober på Scandic Downtown Camper i Stockholm.
Säkra din plats i dag! (Mängdrabatt: Gå fyra betala bara för tre, ange ”4 för 3” i rutan Kampanjkod vid anmälan)
Moderator är Anna Bellman och hon har Fredrik Kolterjahn som expertkommentator vid sin sida under dagen.
Se programmet här.
Läs mer om de medverkande här.
Patnerföretag är Citycon, läs mer om dem här.