Om knappt tre veckor, den 1 december, lanseras Stora Hållbarhetsdagen GBG på Elite Park Avenue Hotel. I en av programpunkterna möter vi en trio experter som resonerar kring digitaliseringens roll för en hållbar utveckling inom samhällsbyggnadssektorn.
Bygg- och fastighetsbranschen representerar hälften av världens tillgångar. Samtidigt vet vi att bygg- och fastighetssektorn står för närmare 40 procent av energiförbrukningen och genererar 30 procent av alla CO2-utsläpp. Hur kan digitalisering och automation bidra till att göra samhället i allmänhet och bygg-/fastighetssektorn i synnerhet mer hållbar? Och hur jobbar aktörerna i branschen med detta? I panelen möter vi Petter Bengtsson, vd på Zynka Group, Cecilia Rihm, Energy Product Manager på Nordomatic och Tove Lindblad, sustainability lead Sweden på Trimble.
Säkra din plats här.
Grupprabatt: Anmäl tre och betala endast för två! Ange koden: Tre för två i rutan Kampanjkod vid anmälan.
Se programmet här.
Läs mer om de medverkande talarna här.
Partnerföretag är: Atrium Ljungberg, Afry, Bengt Dahlgren, Trimble, Enrod, KPMG, Semrén & Månsson, Prodikt och Nordomatic. Läs mer om dem här.
Stora Hållbarhetsdagen GBG är Årets mötesplats om värdeskapande hållbarhetsarbete i bygg-/fastighetsbranschen. Det är den självklara mötesplatsen för dig i samhällsbyggnadssektorn som är intresserad av miljö- och hållbarhetsfrågor. Här blir du uppdaterad på de allra senaste trenderna och affärsmöjligheterna inom hållbarhetsområdet samtidigt som du knyter nya värdefulla kontakter.
