Atrium Ljungbergs vd Ingalill Berglund kommer till Fastighetsmarknadsdagen i Uppsala den 20 maj.
Atrium Ljungberg är aktiva i Uppsala och bland annat drivande i att skapa en ny stadskärna kring Gränby Centrum och Gränby Köpstad. Totalt investerar bolaget cirka tre miljarder kronor i Gränby. Varför gör man detta och hur blir det när det är klart? Dessa, och andra frågor, kommer att besvaras av Atrium Ljungbergs vd Ingalill Berglund på Fastighetsmarknadsdagen i Uppsala på Konsert & Kongress den 20 maj.
Moderator är Alexandra Pascalidou.
Sedan tidigare är, bland andra, Rikshems vd Ilija Batljan, Vasakronans vd Fredrik Wirdenius, Uppsalas stadsbyggnadsdirektör Mats Norrbom och SBAB:s chefsekonom Tor Borg klara som talare.
Du kan följa framväxten av årets seminarium på specialsajten www.fastighetssverige.se/fastighetsmarknadsdagen_uppsala/ – här kommer vi löpande att presentera nya programpunkter och nyheter relaterade till eventet.
Här kan du dessutom anmäla dig, gör det nu.
Fastighetsmarknadsdagen i Uppsala arrangeras av Fastighetssverige tillsammans med systermagasinet Lokalnytt.
