– På ett gemensamt plan - och på en nästan dubblerad yta - kommer glädjande Dam, Herr, Divided, Barn samt H&M HOME att finnas på plats inom en överskådlig framtid, berättar Patrik Sörnell, Director Asset Management, på Eurocommercial.
Alexander Appelsved, uthyrningsansvarig på Eurocommercial tillägger:
– Vi är mycket glada över att H&M gör denna satsning i vårt köpcentrum Elins Esplanad. Det kommer stärka Elins Esplanads position inom mode.
Sedan tidigare är det klart att H&M öppnar sina senaste fullkonceptsbutiker i Eurocommercials köpcentrum Valbo i Gävle och Hallarna i Halmstad efter att ha genomfört framgångsrika satsningar i både Bergvik i Karlstad och C4 i Kristianstad.
Sverige Max Barclay, med titlarna vice vd, Nordenchef och chef för Newsecs nordiska rådgivningsverksamhet, sätter fingret i luften och spanar om hur 2024 utvecklar sig, vilket segment som är hetast just nu och hur de som rådgivare kan dra fördel av utvecklingen av artificiell intelligens, AI.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.