Image

Digitalisering: Så ska Castellum bli branschledare

Fastighetsmarknadsdagen Digitalisering Malmö Castellum satsar hårt på att ta fram nya digitala tjänster som utvecklar bolagets hyresgästerbjudanden. Mattias Nyström, CDO på Castellum ansvarar för satsningen – den 22 mars kan du lyssna på hans tankar på Fastighetsmarknadsdagen Digitalisering Malmö.
Publicerad den 30 Januari 2018
Mattias Nyström. Bild: Castellum
Mattias Nyström.

Testarenan Castellum Next 20 är motorn i Castellums satsning på att bli digital branschledare. Genom samarbeten med start ups och innovativa techbolag ska Castellum utveckla morgondagens kunderbjudande och affärsmodeller. De första pilotprojekten har precis rullats ut.

Mattias Nyström blev förra året Chief Digital Officer på Castellum. Han har lång erfarenhet från arbete med digitaliseringsfrågor ur olika perspektiv från sin position som medgrundare till affärsutvecklingsbyrån Great Works med kunder som SAS, Pernod Ricard och Danske Bank.

Fastighetsmarknadsdagen Digitalisering Malmö är ett heldagsseminarium om digitalisering och proptech, högtflygande visioner blandas med konkreta och inspirerande exempel från dagens digitala förvaltningsvardag.

Du ser det preliminära programmet här och du anmäler dig här. Fram till den 23 februari kan du anmäla fyra personer från ditt företag och bara betala för tre!

- Nicklas Tollesson
nicklas@fastighetssverige.se

Relaterade artiklar

Ämnen

Mer från Fastighetssverige