Image

Summera Support

Summera® Support används i alla typer av företag samt branscher.

Med vår ärendehantering förenklar ni er hantering av alla typer av ärenden. Ni och era kunder kan på ett mycket effektivare sätt hantera ärenden rörande allt från avvikelser till beställningar. Dessutom blir era anställda effektivare och kan strukturera sitt arbete bättre vilket resulterar i nöjdare kunder och kostnader sänks. Summera Support ärendehanteringssystem används bland annat till: Felanmälan, Kundsupport, Avvikelser, IT-Support, Garantiärenden, Intern Support, Intresseförfrågan, Arbetsorder, Reklamation samt Beställning.

Vår vision är att bli det ledande systemet för små och medelstora företag där Summera Support fungerar som en hörnsten i verksamheten och möjliggör tillväxt. Med hundratals genomförda projekt kan vi leverera en tvärkompetens som är unik i sitt slag. De första installationerna av Summera Support genomfördes redan 2007 och vi har idag hundratals kunder.



KontaktUppgifter

Summera Support

Adress
Byängsgränd 6 Årsta

KONTAKT
Hans Tjernlund
070-324 56 57

hans@summera.support

Branschkategorier