Fastighetsbolaget Higab i Göteborg har anmält en medarbetare för oegentligheter. Därmed dras ytterligare ett fastighetsbolag in i muthärvan i Göteborg.
Det är i samband med Higabs interna revision som det har uppstått misstankar mot en anställd med bisyssla i egen verksamhet.
– Ja, det finns misstankar mot en anställd och det är korrekt att vi har kontaktat polisen, säger Higabs vd Göran Sylvesten till Göteborgs-Posten.
