Ulrica Lindros och Zeljko Pavlovic har rekryterats som nya fastighetschefer till Willhem i Stockholm respektive Malmö.
Ulrica Lindros har en bakgrund som fastighetsförvaltare hos Willhem i Stockholm sedan drygt ett år tillbaka. Hon kommer dessförinnan närmast från Unibail Rodamco Westfield, där hon arbetat som centrumchef för Täby Centrum. Ulrica Lindros tillträder som fastighetschef för Willhems verksamhet i Stockholm den 1 augusti.
Zeljko Pavlovic kommer närmast från en tjänst som fastighets- och säkerhetschef i Helsingborgs stad och har även varit verksam inom Malmö stad. Den 1 juni tillträdde han som fastighetschef hos Willhem med ansvar för förvaltning och utveckling av Willhems fastigheter i Malmö.
