Wästbygg förstärker sin organisation på Göteborgskontoret med två nyrekryterade projektutvecklare.
Magnus Ek började den 4 juni och kommer närmast från en tjänst som etableringsansvarig på OK Q8. Senare i sommar ansluter även Jonas Hulterström till företaget. Han kommer från Västfastigheter, där han arbetat som projektledare.
– Med Magnus Ek och Jonas Hulterström får vi två rutinerade medarbetare med bred kompetens inom vårt verksamhetsområde. Vårt mål är att intensifiera kontakterna med viktiga aktörer i regionen för att identifiera intressanta utvecklingsprojekt, säger Carmith Mårtensson, vd på Wästbygg Projektutveckling Sverige.
