Wäppling lämnar även styrelsen

Wäppling lämnar även styrelsen
Mats Wäppling Bild: Stefan Berg

I september meddelade Swecos koncernchef Mats Wäppling att han lämnar sin post nu i vinter. Nu lämnar han även sitt styrelseuppdrag i bolaget.

Den 1 december 2012 avgick Mats Wäppling som vd och koncernchef i Sweco.

Nu meddelar han att han på egen begäran lämnar sin post som styrelseledamot i Swecos styrelse.

Han efterträddes som vd och koncernchef i Sweco av Tomas Carlsson.

Läs också