Efter elva år i bolaget och de senaste nio åren som vd för Steen & Ström Sverige har Wilner Anderson beslutat sig för att lämna företaget.
– Det har varit en fantastisk och spännande tid, resan under de här åren har varit extremt givande. Jag är mycket tacksam för att jag haft möjligheten att arbeta i det här företaget och i det här jobbet, säger Wilner Anderson.
Arbetet med rekrytering av efterträdare på vd-posten pågår och Wilner Andersson stannar preliminärt kvar fram till sommaren.
