Väsbyhem bygger 370 nya lägenheter

I fredags togs det första spadtaget för 370 nya lägenheter på Hammarbyvägen i Upplands Väsby.

– Det känns otroligt glädjande att vi nu gör en sådan stor byggstart och dessutom visar att vi både kan bygga hyresrätter men också ta initiativ till bostadsrättsprojekt. På det här sättet kan vi som kommunens bostadsbolag agera motor för kommunens tillväxt, säger Amra Barlov Lindqvist, vd för Väsbyhem.

Läs också