Image

Tema Tokyo prisas

TÄVLING Gallerian Mitt i City i Karlstad har vunnit första pris i Steen & Ström Awards. I tävlingen deltar de drygt 50 Steen & Ström-ägda köpcenter som finns i Norge, Sverige och Danmark. I den hårda konkurrensen vann Mitt i City priset för Årets bästa marknadsföringskampanj i mellanklassen.
Publicerad den 3 September 2008

Priset fick man för en stor kampanj där man lyft fram Tokyo
som tema, för att på så sätt tydligt sätta en storstadsprägel på marknadsföringen.
Bulldozer heter reklambyrån som står bakom kampanjen, och de var både stolta och glada över utmärkelsen:

– När man arbetar med en modig kund som vågar tänka i nya banor känns det förstås extra kul att det ger resultat, konstaterar Catarina Szasz, ad på Bulldozer.

Juryn konstaterade att kampanjen bjöd på hög kreativ höjd och stark kommunikation mot målgruppen, samtidigt som den ökat såväl omsättning som besöksantal.

- Nicklas Tollesson
nicklas@fastighetssverige.se

Ämnen

Senast från Fastighetssverige Plus

Stefan Dahlbo: "Vi ser svarta svanar flyga omkring"

Bolag Ett tråkigt år. Det är vd Stefan Dahlbos utblick för marknaden 2024 som han delger på presentationen av första kvartalet för Fabege. Stora utflyttningar och långa hyresförhandlingar är två av de faktorerna som han ser med oro på.

Läs mer

Mer om Fastighetssverige Plus


Lokalnytt Lokalnytt.se - Hitta ditt nya drömkontor idag. Tusentals lediga lokaler inom hela Sverige.
Nordic Property News Nordic Property News reports the latest news from the Nordic real estate market with an international newsletter every weekday.

Mer från Fastighetssverige