Teljebäck öppningstalar

Teljebäck öppningstalar
Anders Teljebäck. Bild: Västerås stad

Den 18 maj är det dags för den allra första upplagan av heldagsseminariet Fastighetsmarknadsdagen Västerås. Seminariet kommer att hållas på Aros Congress Center och öppningstalare blir kommunstyrelsens ordförande Anders Teljebäck.

Anders Teljebäck är kommunstyrelsens ordförande i Västerås. Västeråsare i själ och hjärta och har bott i staden i hela sitt liv. Han har lång erfarenhet av politik från ungdomsförbund, parti och regeringskansli. Han har också erfarenhet av folkrörelsearbete, bland annat som förbundssekreterare i PRO. Han kommer öppningstala om Västerås möjligheter och utmaningar.

Bland talarna på seminariet märks i övrigt Biljana Pehrsson, vd på Kungsleden, Hans Larsson, planchef Västerås stad, Lennart Weiss, kommersiell direktör Veidekke, Claes Larsson, vd Aspholmen, Tor Borg, chefsekonom SBAB, Monica Bruvik, projektledare på WSP, Anders Kvist, finanschef Kungsleden, Maarit Nordmark, CIO Brunswick Real Estate, Göran Råckle, chef fastighetsanalys Swedbank, Maria Fors, vd Västerås Citysamverkan och Ilija Batljan, vd och grundare Samhällsbyggnadsbolaget. Självklart tillkommer många fler talare inom kort.

Moderator är Alexandra Pascalidou.

Säkra din plats nu – klicka här!

Läs också