Subway öppnar restaurang i kvarteret Caroli i centrala Malmö

Agora har tecknat ett sexårigt avtal med Subway om en lokal i kvarteret Caroli i centrala Malmö.

Subway öppnar sin restaurang under våren så snart ombyggnationen är klar, preliminärt i mars. Restaurangen ligger som en del av mattorget mellan Wraps & Goods och Gateau.

– Vi är väldigt glada över att få in Subway i kvarteret. Våra kunder efterfrågar mer mat och med Subway breddar vi utbudet av snabbmat och kan erbjuda våra kunder ännu fler valmöjligheter, säger Lars-Bertil Salomonson, centrumchef kvarteret Caroli.

Läs också