Sociala medier förändrar vårt sätt att leva, tänka – och shoppa. För många handlar konsumtionen i dag inte bara om att köpa något man är nöjd med – minst lika viktigt är det att fyndet ser bra ut i sociala medier. Hur ser utvecklingen ut och hur förhåller sig handlare och fastighetsägare till den?
Anna K Johansson, projektledare på TAM Retail berättar mer på Stora Retaildagen på Clarion Hotel Sign i Stockholm den 20 februari.
Stora Retaildagen hålls på Clarion Hotel Sign i Stockholm den 20 februari – ett heldagsseminarium med handel och handelsfastigheter i fokus. Bland talarna återfinns bland andra Fastpartners Sven-Olof Johansson, Nordeas Annika Winsth och Svenska Handelsfastigheters Lennart Sten.
Du ser programmet för dagen här och du anmäler dig här.
Var: Clarion Hotel Sign, Stockholm
När: 20 februari 09.00 - 16.00
(registrering och frukostmingel från 8.15)
Pris: 4995 kronor exkl. moms
Du anmäler dig till seminariet här.
Stora Retaildagen är ett heldagsseminarium om handel och handelsfastigheter. Sektorn stöps om i en rasande fart, e-handeln tar marknadsandelar, köpcentrum blir upplevelsecentrum – de som inte hänger med i den snabba utvecklingen hamnar hopplöst på efterkälken.
Det här seminariet avhandlar de senaste trenderna inom sektorn. Skarpa analyser och spaningar blandas med intervjuer med nyckelpersoner inom retail och retailfastigheter.
Du kan följa framväxten av seminariet på den här sajten – här kommer vi löpande att presentera nya programpunkter och nyheter relaterade till eventet.
Har du frågor eller funderingar? Tips eller idéer om vad som borde tas upp på seminariet?
Kontakta:
Eddie Ekberg
0736-574316
eddie@fastighetssverige.se
Nicklas Tollesson
0705-841402
nicklas@fastighetssverige.se
Film från senaste eventet:
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.