Image
Henrik Skagerlind Fasth och Måns Månsson.
Henrik Skagerlind Fasth och Måns Månsson.

Retail: Framtidens kundupplevelse

Fastighetsmarknadsdagen Digitalisering Göteborg E-handeln har stöpt om vårt konsumentbeteende i grunden och för de flesta är svaret på frågan fysisk handel eller e-handel självklart: "Både och". På Fastighetsmarknadsdagen Digitalisering Göteborg hör du mer om framtidens retail. Anmäl dig senast på onsdag.
Publicerad den 2 November 2018

Pop-upen The Fitting Room i Nordstan kombinerar den fysiska och den digitala retailvärlden enligt ett nytt koncept med ambitionen att förändra retail i grunden. Här servar personalen kunderna istället för att stå i kassan. Beställningar görs på interaktiva touchskärmar. Provrummen har valbara virtuella miljöer. Är detta framtidens retail? Och hur kan konceptet utvecklas ytterligare?

Henrik Skagerlind Fasth, projektledare från Touchtech och Måns Månsson, vd och grundare av Sneaky Steve berättar mer på Fastighetsmarknadsdagen Digitalisering Göteborg på Elite Park Avenue den 14 november.

På Fastighetsmarknadsdagen Digitalisering Göteborg avhandlas ett brett spann av frågor kring proptech och digitalisering av fastighetssektorn. Dagen leds av Karin Zingmark, som vid sin sida har Datschas Magnus Svantegård, en av världens ledande proptech-auktoriteter.

Du ser hela programmet här och du anmäler dig här.

- Nicklas Tollesson
nicklas@fastighetssverige.se

Ämnen

Mer från Fastighetssverige