Östergötland: Boka in 30 januari!

Den 30 januari inleds det nya fastighetsdecenniet med den klassiska mötesplatsen Fastighetsmarknadsdagen Östergötland – säkra din plats redan nu!

Fastighetsmarknadsdagen arrangeras torsdag den 30 januari i Värmekyrkan på Louis De Geer i Norrköping. Som vanligt bjuds det på en fullspäckad dag med analyser, trendspaningar och intervjuer om fastighetsmarknaden och samhällsbyggnadssektorn med fokus på Östergötland.

Missa inte din plats till Branschens mötesplats i Östergötland – anmäl dig här! (Fram till fredag 10 januari kan du anmäla tre personer från ert företag men bara betala för två!)

Dagen leds av Anna Bellman, en av Sveriges mest välrenommerade moderatorer. Vid sin sida har hon fastighetsnestorn Ingemar Rindstig som agerar sidekick/expertkommentator under hela dagen. Han kommer även att inleda dagen med en utblick över den globala fastighetsmarknaden och vart det globala institutionella kapitalet letar sig för tillfället.

I övrigt bjuder Fastighetsmarknadsdagen Östergötland som vanligt på ett flertal djupa analyser, öppenhjärtiga intervjuer, panelsamtal och trendspaningar och nyckelfrågorna är naturligtvis – hur ser fastighetsåret 2020 ut, vad har det nya decenniet att bjuda på, och hur ser framtiden för Östergötlandsregionen ut?

Fastighetssverige och lokalnytt.se är arrangörer. Partners är Byggkoordinator/Arkitektgruppen/GKAK/A2H, Bixia och Mjölby Kommun.

Läs också