Ola Serneke lämnar Doxas styrelse

Ola Serneke lämnar Doxas styrelse
Ola Serneke. Bild: Serneke

Doxa meddelar att Ola Serneke lämnar bolagets styrelse på egen begäran. Han hänvisar till andra engagemang. Ola Serneke har suttit i styrelsen sedan årsstämman i år.

– Jag vill, å styrelsens vägnar, rikta ett varmt tack till Ola för hans korta men förtjänstfulla arbete som styrelseledamot i Doxa. Vi önskar honom all lycka i hans framtida åtaganden, kommenterar styrelseordförande Greg Dingizian.

Efter Ola Sernekes avgång kommer styrelsen att bestå av fem ledamöter, vilket uppfyller kraven i bolagsordningen.

Läs också