Image

Offensiv uppstickare vill väcka fastighetsägarna

Handel Med över 600 öppnade popup-butiker och större samarbeten med så väl Stockholm som Göteborgs stad i bagaget spänner Pop Up Agency bågen. Men även om AMF:s storsatsning The Lobby är ett piggt steg på vägen är det dags för fler fastighetsägare att släppa sargen menar bolaget.
Publicerad den 23 Mars 2018
- Victor Friberg
victor@fastighetssverige.se

Senast från Fastighetssverige Plus

"Det är inte byggklara planer som är spärren – det är allt runt omkring"

Bolag Det saknas inte byggklar mark eller detaljplaner, om man får tro Wallenstam. Enligt bolagets vd Hans Wallenstam har bolaget många projekt som skulle kunna dras igång här och nu – men det råder fortfarande en stor osäkerhet kring huruvida alla led i entreprenörskedjan är tillräckligt pålitliga. – När det gäller byggen idag så är vi väldigt noggranna: vi gör bakgrundskontroller på alla entreprenörer för att säkerställa att de inte har något kriminellt för sig och för att vara säkra på att de har ekonomi för genomförandet.

Läs mer

Mer om Fastighetssverige Plus


Lokalnytt Lokalnytt.se - Hitta ditt nya drömkontor idag. Tusentals lediga lokaler inom hela Sverige.
Nordic Property News Nordic Property News reports the latest news from the Nordic real estate market with an international newsletter every weekday.

Mer från Fastighetssverige