I slutet av maj öppnar Pinkroom sin allra första butik i Stockholmsregionen. Butiken, som erbjuder ett stort utbud av smycken, accessoarer, doft och inredning, är en av flera lanseringar i Skärholmen Centrum.
Med märken som bland andra Victoria’s Secret, Tory Burch, Juicy Couture och Michael Kors, innebär butiksöppningen att flera internationella varumärken adderas till skönhets- och lifestyleutbudet.
– Att flera av butikerna vi välkomnar är helt nya i Stockholmsområdet är extra roligt, då det visar på Skärholmen Centrums attraktionskraft som shoppingdestination. Det är också glädjande att följa utvecklingen av centrumet som idag både har ett mycket starkt utbud och har blivit en naturlig mötesplats i södra Stockholm säger Anna Sjöberg, kommersiell projektledare på Skärholmen Centrum, som ägs av Centeni.
Skärholmen Centrum ser en fortsatt positiv trend där omsättningen till och med april i år ökade med nio procent i jämförbara enheter.
Presenteras av Technogym
Bolag Blackrock fortsätter ha fokus på Sverige och Norden. Bolagets Nordenchef för fastigheter, Thorsten Slytå, berättar för Fastighetssverige om ambitionerna för de nordiska marknaderna, var man helst gör nya förvärv, vilka segment man fokuserar på, vilka nya segment man är intresserade av och om sin nya bredare roll inom bolaget.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.