Grekiska Kolgrillsbaren startades 1995 i Södertälje med visionen om att kunna erbjuda gästerna kolgrillad mat oberoende av årstid och med det väcka nostalgiska semesterminnen från Grekland till liv.
Sedan starten har Grekiska Kolgrillsbaren vuxit till 19 restauranger och ambitionen är nu att expandera ytterligare, över hela landet.
- Det är mycket glädjande att få förtroendet från Grekiska Kolgrillsbaren att vara med i expansionen av konceptet där vi nu tar sikte på hela vårt avlånga land och lokaler på 150-200 kvadratmeter, säger Anders Ejnar på NCM Development.
Sverige Max Barclay, med titlarna vice vd, Nordenchef och chef för Newsecs nordiska rådgivningsverksamhet, sätter fingret i luften och spanar om hur 2024 utvecklar sig, vilket segment som är hetast just nu och hur de som rådgivare kan dra fördel av utvecklingen av artificiell intelligens, AI.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.