Inom kort kommer köpcentrumet Mobilia att byta namn till Depot Mantorp. Samtidigt ska handelsplatsens yta tredubblas.
Om tio dagar kommer köpcentrumet Mobilia, som förvaltas av Optimal, att byta namn. Dessutom ska ytan utökas rejält.
– Vi ska tredubbla Mobilia Mantorp. 20 000 kvadratmeter ska bli 60 000, men det kommer att ske i etapper. Flera nya byggnader ska komma till, på båda kortsidorna om det nuvarande huset, säger Thomas Cassel på Optimal till Corren.
