– Det är mycket positivt att vi ligger över målet för antal markanvisningar i år. Nu ökar vi takten och för 2012 är målet 5 000 markanvisningar. Stockholm behöver bygga mer för att möta den utveckling och inflyttning som sker i staden, säger exploateringsnämndens ordförande, borgarrådet Joakim Larsson (M).
Målet om nya Stockholmsbostäder slås
