Redan efter två år på kontoret är hon en av de främsta ambassadörerna för varumärket Okidoki.
– Utöver att syssla med HR, ekonomi och intern utveckling kommer jag att ansvara för Okidokis strategiska affärsutveckling. Definiera kontorets mål för framtiden och se till att vi uppnår dem. Hitta nya kunder – kunder vi gillar och som passar oss och vår profil, säger hon och fortsätter:
– Vi ska bli fler. Ju fler vi är och ju längre ut vi når, desto mer kan vi påverka. Okidokis främsta konkurrensmedel är vår samhällsförståelse. Det ska vi bygga vidare på och utveckla när vi växer. Vi ska fortsätta skapa riktigt bra arkitektur - arkitektur som utmanar rådande normer och flyttar gränser, på riktigt.
Maja tillträder tjänsten som kontorschef i januari 2015.
Sverige Max Barclay, med titlarna vice vd, Nordenchef och chef för Newsecs nordiska rådgivningsverksamhet, sätter fingret i luften och spanar om hur 2024 utvecklar sig, vilket segment som är hetast just nu och hur de som rådgivare kan dra fördel av utvecklingen av artificiell intelligens, AI.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.