Lange: ”Jag har ett par spår”

Lange: ”Jag har ett par spår”
Magnus Lange. Bild: Cushman & Wakefield.

Vid årsskiftet lämnar Magnus Lange alltså vd-posten på Cushman Wakefield. Han har ett par olika spår på vart han tar vägen, även om inget är klart ännu.

– Helt klart är att jag inte kommer vara kvar inom Cushman Wakefield och att jag inte kommer att köra egen verksamhet, säger Magnus Lange.

Han säger att det är lite för tidigt att berätta om huvudspåret i sin fortsatta karriär.

– Jag kommer veta mer och kunna berätta om vart jag tar vägen ett par månader in på 2015. Jag kommer att slutföra alla uppdrag här och göra en snygg överlämning till det nya gänget, säger Magnus Lange.

Magnus Lange har jobbat på Cushman Wakefield sedan 1997.

Läs också