ISS får uppdrag av Rikshem

ISS har fått i uppdrag av Rikshem att sköta bolagets växel, kundtjänst och felanmälan.

– Samarbetet med ISS har varit vinnande i flera steg. Genom att outsourca vår växel, har vi inte bara gjort stora effektiviseringar, utan även getts möjlighet att se över våra egna processer när det gäller vår växeltjänst, säger Bengt Thegenholm, inköpschef på Rikshem.

– Vi är stolta och glada över att ha Rikshem/Dombron som kund, och det är roligt att kunna konstatera att vi växer inom kundtjänst, säger Malin Brandtvig, verksamhetschef för ISS Telefonitjänster.

Läs också