I dag koras Årets Stockholmsbyggnad

I eftermiddag delar stadsbyggnadsborgarrådet Regina Kevius (M) ut priset för Årets Stockholmsbyggnad.

Prisceremonin hålls klockan tre i eftermiddag i Prinsens galleri i Stockholms stadshus.

Det är andra gången priset delas ut. Förra året vann Ericssons nya kontorshus i Kista, ritat av Gert Wingårdh.

Läs också