I eftermiddag delar stadsbyggnadsborgarrådet Regina Kevius (M) ut priset för Årets Stockholmsbyggnad.
Prisceremonin hålls klockan tre i eftermiddag i Prinsens galleri i Stockholms stadshus.
Det är andra gången priset delas ut. Förra året vann Ericssons nya kontorshus i Kista, ritat av Gert Wingårdh.
