BLK DNM grundades av Johan Lindeberg i downtown NYC 2011 och spred sig snabbt över världen. Varumärket har en stark kulturell identitet som kretsar kring värdeorden jämlikhet, frihet, politik och konst, ofta uttryckt genom Lindebergs fotografi. Fokus är på denim och varje plagg/item har ett nummer; Leatherjacket 5, Jeans 17, Perfume 21, för att understryka att varumärket jobbar utanför traditionellt kollektionstänk.
BLK DNM’s nya etablering bidrar till att fortsatt utveckla Bibliotekstan till Skandinaviens främsta mötesplats inom shopping, mode och matupplevelser.
– Vi är mycket glada över att BLK DNM väljer Hufvudstadens fastighet för sin nya butik. BLK DNM’s nya satsning kompleterar befintligt utbud väl och stärker Bibliotekstan som levande mötesplats mitt i city, säger Emanuel Westin, chef affärsutveckling butik, Hufvudstaden.
Bolag Han har grundat flertalet bolag inom fastighetsbranschen och enligt honom själv vill han modernisera branschen från grunden. Samtidigt är Omid Noghabai tydlig med hur han ser på digitaliseringsarbetet: – Det ska vara koncept som gör att man som fastighetsägare faktiskt sparar pengar. Då kommer jag att investera i det.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.