Hör när de tre vd-topparna Mikael Granath, Lena Boberg och Anneli Jansson resonerar om digitaliseringens framtid och hur man jobbar med frågan. Intervjun gjordes i samband med Fastighetsmarknadsdagen Digitalisering.
De tre vd:arna hade under förra veckans seminarium i Stockholm en egen punkt, där man i ett panelsamtal diskuterade digitaliseringens möjligheter och framtid i branschen.
Därefter fick Fastighetssverige en exklusiv pratstund med vd:arna från Willhem, Ica Fastigheter och Humlegården.
Se intervjun med bolagstopparna ovan.
