Det är första gången mässan genomförs, och ett hundratal utställare är på plats.
I går hölls bland annat en talkshow där bostadsminister Stefan Attefall, Fastighetsägarnas vd Reinhold Lennebo, Hyresgästföreningens förbundsordförande Barbro Engman och Sabos vd Kurt Eliasson diskuterade hyresrättens framtid.
I dag avslutas mässan. Bland dagens höjdpunkter märks en diskussion om framtidens Göteborg med kommunstyrelsens ordförande Anneli Hulthén, Göteborg & Co:s vd Sabine Söndergaard och det folkpartistiska kommunalrådet Helene Odenjung (kl 10.00) och Magnus Tengbergs (Vasakronan) föredrag om hur äldre hus kan göras klimatsmarta.
