Första spadtaget för bostäder i Märsta

På torsdag tas det första spadtaget för Rikshems nyproduktion av lägenheter i området Norrbacka i Märsta.

I området Norrbacka centralt i Märsta uppför Rikshem 30 bostadsrättslägenheter i ett fyravåningshus. Inflyttning är planerat under början av 2016.

Närvarar gör Lars Bryntesson (S), kommunstyrelsens ordförande i Sigtuna, Ilija Batljan, vice vd och chef för affärsutveckling på Rikshem och Peter Olausson, fastighetschef på Rikshem i Sigtuna och Märsta.


Läs också