Fastighetssverige önskar glad sommar

Fastighetssverige önskar glad sommar
Glad sommar önskar vi på Fastighetssverige. Bild: Axel Ohlsson

Efter en intressant inledning på året står sommaren för dörren. Fastighetssverige vill passa på att önska alla läsare en trevlig sommar, var än den tillbringas. Nyhetsbrevet är tillbaka 4 augusti.

För den som ser avkoppling i hängmattan framför sig vill Fastighetssverige passa på att tipsa om de boktips som branschtopparna lämnade i samband med den gångna höstens läslov.

Väl mött igen efter sommaren!

Läs också