Nu säljer man nämligen anläggningen vidare till Hammar Nordic Plugg AB för bara åtta miljoner kronor, alltså nio miljoner kronor mindre än man köpte den för. Detta skriver SR Radio Väst.
Leif Sehlin som är vd för Fastighets AB Vänersborg säger att det handlar om att säkerställa hundra jobb och att affären därför är bra trots förlusten.
