– Vi är väldigt glada att Only valt att öppna I Femman. Deras koncept är ett välkommet tillskott och passar bra in i Femmans övriga varumärkesmix, säger Fredrik Ottosson, Chef Affärsområde Göteborg, Hufvudstaden.
Femman har genomgått en omfattande renovering och med en helt ny interiör, öppna miljöer och en blandning av butiker och restaurangkoncept. Här hittar man allt från fika och luncher till middagar på bland annat Gateau, Sushi Yama, Joe & the Juice och Gourmetkorv. För den som är sugen på shopping finns ett brett urval av livsstilsvarumärken, däribland H&M Home, FeetFirst, Gina Tricot, Kicks, aim´n och Webhallen.
– Only har gjort en otrolig resa under de senaste fem åren. Vi har primärt haft fokus på två saker, våra produkter och våra medarbetare. Hos Only vet vi att våra medarbetare gör stor skillnad. Butiken i Femman blir nummer åtta i Sverige och vi har planer på 50 butiker inom 3 år, säger Jens Kristian Holberg, regionchef på Only.
Bolag Ett tråkigt år. Det är vd Stefan Dahlbos utblick för marknaden 2024 som han delger på presentationen av första kvartalet för Fabege. Stora utflyttningar och långa hyresförhandlingar är två av de faktorerna som han ser med oro på.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.