Branschen i Östergötland möts den 1 februari

Branschen i Östergötland möts den 1 februari
På fredag stänger anmälan till årets upplaga av Fastighetsmarknadsdagen Östergötland. I år, precis som tidigare år, möter vi idel välkända och kunniga talare på scenen och har möjlighet att mingla med stora delar av branschen från Östergötland. Bild: Nicklas Tollesson

Gör en bock i almanackan den 1 februari 2018. Då arrangeras Branschens mötesplats i Östergötland.

Fastighetsmarknadsdagen Östergötland arrangeras på Louis De Geer (Värmekyrkan) i Norrköping. Nästa år är det sjätte gången heldagsseminariet hålls.

Arrangörer är NuLink, Näringslivskontoret i Norrköping tillsammans med Fastighetssverige och systermagasinet Lokalnytt.

Som vanligt blir det ett högaktuellt program med allt från finansieringstrender, kontors-, handels- och bostadstema, vd-intervju och en hel del mer matnyttigt som hjälper dig att ta rätt beslut i framtiden.
I de olika panelerna och dragningarna möter du som vanligt nyckelpersoner från branschen. Det blir självklart också en hel del tid för mingel och nya kontakter.

Moderator är Lennart Ekdal.

Anmäl dig här. (Boka tidigt-rabatt, 4 för 3, gäller till och med 15 december)

Läs också