Försäljningen av de 668 lägenheterna är tänkt att leda till att Hyresbostäder kan minska sina skulder. Och så finns det en vilja att få in fler aktörer på bostadsmarknaden i Växjö.
Men kommunfullmäktige skickade i går ärendet tillbaka på återremiss, skriver Smålandsposten.
