Annehems operativa chef Viveka Frankendal kommer lämna sin roll i november. Hon lämnar även bolagets ledningsgrupp.
I ett pressmeddelande beskrivs det att hon lämnar efter en överenskommelse mellan parterna.
– Jag vill tacka Viveka för hennes insatser för bolaget. Viveka har ett gediget kunnande inom fastighetsförvaltning och hon har bidragit stort i framför allt Annehems hållbarhetsarbete där hon bland annat varit drivande till att vi har grön märkning enligt Nasdaq Green Equity Designation. Vi önskar henne lycka till framåt, säger vd Monica Fallenius.
