Enligt DTZ Swedens vd Agneta Jacobsson är bolagsdelningen enbart positiv för bolaget och personalen.
– Det är business as usual. Det är positivt att delningen blir av, vi hade väldigt olika verksamheter och nu kan vi fokusera helt på vår verksamhet och de på sin verksamhet, säger Agneta Jacobsson.
