Agneta Jacobsson: Det är business as usual

Agneta Jacobsson: Det är business as usual
Agneta Jacobsson. Bild: Torbjörn Persson

Enligt DTZ Swedens vd Agneta Jacobsson är bolagsdelningen enbart positiv för bolaget och personalen.

– Det är business as usual. Det är positivt att delningen blir av, vi hade väldigt olika verksamheter och nu kan vi fokusera helt på vår verksamhet och de på sin verksamhet, säger Agneta Jacobsson.


Läs också